2008-12-17 | 16:42:25

Julen är här.

Nu är jag tillbaka efter en andra sväng på stan. Jo ni hörde rätt.
Efter första rundan kom jag tillbaka med en huvudvärk som hette duga och ett dåligt humör. Hade tänkt skriva då men insåg att det skulle bara bli en massa gnäll.
Var en sak som jag hade tänkt köpa till R som inte fanns där jag letade, en butik här i stan som hade den men ja vill inte gärna handla där. Tänkte när jag varit hemma en stund, att äsch jag går och kollar en sista gång. Och gissa vad ??!! Jag hittade ngt mkt snyggare och bättre. :0)
Sen tyckte jag att jag kunde få unna mig en Chai Latte och när jag fick den i handen så drabbades jag av ett enormt lugn. Hade det inte varit så blåsigt och snorhalt så skulle jag gärna ha gått en sväng och bara tittat runt i skyltfönstrerna och myst på.
Nu är alla klappar klara, eller en kvar åt pappa men den kan jag köpa i morgon.
Dock glömnde jag köpa saffran (Jennie övertygade mig om att jag skulle klara av att baka lussekissar jag med.) men de ska R fixa när han kommer hem. Själv ska jag faktiskt ta mig en liten stund till att andas, mysa i soffan och kanske baka en mjukpepparkaka.

På återseende !!


Kommentarer
Pigge skrev:

Du skulle sova å vila inte baka å stå i!

2008-12-17 | 17:31:25
jennie w skrev:

Hoppas det gått bra med baket

2008-12-17 | 21:20:09
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback