2008-12-04 | 23:04:01

Listor är min räddning.

Jag tycker om att skriva listor.
Det mesta som jag gör med noggrannhet börjar med en lista.
Denna resan är inget undantag.
Jag har skrivit en lista på vad jag ska ha med mig, samt en lista på vad som ska inhandlas.
Jag tror det har blivit mitt sätt att hantera mig själv, för sedan jag var "trög" har jag svårt att minnas saker när jag blir stressad och lite förvirrad.
Listan som består av vad ja ska köpa är inte så lång, men inte heller tillräckligt kort för min ekonomi men what ever !!
Jag har även försökt skriva ner de ställen som jag vill hinna med, och var tjag kan köpa vissa saker som jag vill ha. Typ lite såhär:

Thé- ÄnglaT, finns på NK.
Väska- Ska besöka LV på Birger Jarlsgatan, antingen blir det en väska, en börs eller en filofax.
Hundsaker- Självklart på Älvsjömässan.
Jacka- Intersport, hoppas huvudstaden har den jacka som jag letat efter.
I.d. pudervippa- Finns både på Åhlens och Kicks.
Parfym- Sist vi var till Stockholm hittade jag en på NK som luktade super. Men ja minns ju inte vad den heter !! Lukttest !!

Typ lite så. Då slipper jag oroa mig för att glömma bort viktiga saker och allt annat jag ramlar över är bara bonus.
Så hanterar jag min inre stress och beslutsångest.
Hur gör du ??!!



Kommentarer
Therese skrev:

Åhh ska ni på utställningen...fy vad avis jag blir! =P Ska ni ställa ut?? Vill åxå åka men jag jobbar så mycket så jag behöver denna helg ledig, jobbar 10h idag puuuuuh Ha så skoj och köp en massa roliga saker till Disel =)

2008-12-05 | 04:45:20
URL: http://www.tezzisen.blogspot.com
Theres skrev:

Hade nästan kunnat tro det. Jag skriver också listor, hela tiden!

2008-12-05 | 12:28:27
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback