2008-12-13 | 12:50:08

Lördagen har ju knappt börjat.

Nu har vi varit ut på en lång och blöt prommis med hundarna. De skuttae runt i djupsnön och såg allmänt lyckliga ut. Nu är de trötta och sover som små stockar.
Limpan blev helt ok, inte bra men ok. å vi har myst lite framför TVn. Nu ska vi springa ner på syss, ja ska köpa nå gott vin till ikväll plus att ja hade tänkt få undan några fler julklappar. Jag hade betydligt fler kvar att köpa än vad jag trodde. Nåja det är kul och jag får en bra lön på måndag så.

Måste dock bara berätta om min dröm, jag var ifo halvvaken och tänkte att "skit vad helgen har gått fort, redan söndagkväll och jag har inte hunnit med mitt mys som jag hade tänk ha idag." Sedan vaknade resten av hjärnan till liv och jag insåg att lördagen hade ju knappt börjat. En underbar känsla och jag kund esomna om riktigt gott.

På återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback