2008-12-02 | 10:46:43

Lugn förmiddag är precis vad ja behöver !!

Denna förmiddag kommer att gå i mysandets tecken. Bad R ringa och väcka mig så ja inte skulle sova bort hela fm.
Jag har hunnit äta frukost med tända ljus, andas. Jag had etänkt hinna julpyssla lite, gå en prommis med grabbarna. Och självklart väntar jag ju på posten, för jag är ju så nyfiken när jag ska få mitt lilla paket !!
Ska även beställa en julklapp, till en kär vän.

Självklart är det jobb idag oxå, men ett hyfsat pass, åsså är det ju på mejan så.
Kan inte fatta att vi åker till Stockholm på fredag, tiden har bara rusat iväg !! Skojj ska det bli, bara man överlever flygningen dvs.

Nä nu ska jag gå och kolla om posten har kommit.
Hoppas ni alla får en trevlig dag !!

På Återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback