2008-12-14 | 17:22:26

Promenad i den friska luften.

Vi hade slut lite saker här hemma så jag traskade ner på affären. På vägen dit så insåg jag att stan var ju öppen. Lagom sluskig som jag var fick jag med mig två julklappar hem åsså. Inte illa.´
Luften ute var väldigt frisk så jag gick bara hem med varorna och gick ut med hundarna. De fick springa lös en massa men även tränade vi att gå vid sidan. Det är nästan skrämmande på hur mkt bättre de går nu när jag har lagt typ 5 min på det hemma. Mera sådant fröken Pettersson. Körde lite fot med båda två och sen busade vi lite i snön.
Nu sitter jag här, rosig på kinderna och med massor av energi. Ska försöka ta den energin och lägga på lghn. Tända tredje ljuset och dricka lite T.
Jag hoppas på en lugn och mysig kväll, utan stress och olustkänslor.

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback