2008-12-18 | 12:38:30

Promenader för själen.

Åh en promenad friskar alltid upp.
Det är något jag borde göra varje dag.
HEY det gör jag ju redan varje dag......mohahahahahhahahaaaa !!
Pojkarna skötte sig jätte bra, men sen så tror ja inte Disse är så jätte kry, nyse roch är lite svullen i körtlarna, dock verkar han inte ha feber. Men det blev iallafall en lite lugnare prommis, även om vi gick en bra bit så var det inget bus och fläng. Båda sover nu. :0)

Lite mera Private Practice nu, lite T och sen ska jag ta på mig ansiktet för idag. Undra vilket ja ska välja, slampig försäljare eller söt nickedocka ??!!

Puss !!

Kommentarer
Fia skrev:

Chappe nyser också och har ögoninflammation som dock börjar gå över (köpte supermedel på apoteket) Hoppas han inte smittade Disse för det hela började dagen efter att Robban hämtade oss.... och Chappe åkte i er bil.... Sorry:)

2008-12-18 | 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback