2008-12-30 | 18:42:52

Slut för i år.

Åhå så var det slutjobbat för 2008. Tusen tack K !! Livet känns med ens mkt lättare.
Har just varit ut med vovvarna. Märktes lite att det var längesedan som jag följde ut med på prommis där man skulle gå i koppel. Genast ska det testas och slitas och dra. Men det slutade super !!
Nu ser jag fram emot några dagar av total slöhet. Hunderi hela dagarna och en massa massa mat !!

Nu hade jag tänkt ta mig en kopp T och kolla igenom bilderna som min supersambo har fixat till dattan. Känns som om de är länge sedan jag bara kunde sitta ner och göra typ ingenting.

Puss !!


Kommentarer
Jennie w skrev:

Ha ett jätteskönt nyår och så syns vi på 2 veckor typ :)



Nyårskramar från mig

2008-12-30 | 20:38:27
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback