2008-12-09 | 22:26:19

Sparktur.

Jag är trött, ser ut som kom och hjälp mig men ingen kom !! Men jag är glad ändå.
Vi åkte till Lulä och precis innan så pratade ja med Maria. Hon hade skoluppgift, så självklart ville hon följa till Lulä !! ;0P
Vi åkte runt på lite affärer, jag hittade inte så mkt. R hittade desto mer. Jackan jag vill ha fanns ju såklart inte, så jag lär väl få frysa ihjäl i vinter.
Sedan blev det MAX, jag hade ju två Maxianer med mig så !!
Efter en bra dag så åkte vi till Bergåsa, hundarna hämtades och jag och Maria tog en sparktur. Hur underbart som helst. Även om det var lite små jobbigt så njöt jag varje sekund. Jag älskar verkligen att sparka och se hundarna jobba vid sidan kändes så bra. Nu vet man att de har då fått motion.
Det bjöds på T, varm choklad och mackor. Riktigt riktigt mysigt !!

Så nu ska vi krypa ner i sängen, trötta men glada. Tänk var lite trevlig sällskap, en sparktur och T kan göra för själen !!

Tack och god natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback