2008-12-13 | 15:07:33

Traditioner och outfits.

Nu är vi hemma igen. Vinet är inhandlat samt allt gotta tills ikväll. Fick bara med mig en julklapp hem men jag känd emig så stressad och ville bara hinna klart allt. Det löser sig !!
Nu ska jag hoppa i badet, fixa håret och sminka mig osv. Väntar med att bestämma vad ja ska ha på mig tills M kommer. Jag har några alternativ, en klänning, byxor med linne till och så hittade jag en kort svart kjol som jag nästa aldrig använt, dock är den lite för stor, vilket gör att den inte är så kort längre. Till allt dessa passar mina gladiotorskor, men jag vet inte om vädret tillåter dem....ja ska iallafall försöka.
Nä nu måste ja bada och fixa naglarna innan M kommer hit för att göra sig klar. En liten tradition som vi har. Jag längtar faktiskt tills ikväll, sist vi skulle ut var jag riktigt opepp men nu känns de mkt roligare !!

Höres senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback