2008-12-19 | 22:16:21

Fullspäckat.

Jag är så trött just nu. Jag går inte ens på sparlåga, jag går på de sista gasmolnen av bensinen som finns.
Men det har varit en mkt trevlig kväll. R är då verkligen nöjd, nästan rörd över alla som har grattat honom ikväll. Han fick många fina presenter, och filmer. Och han som verkligen ÄLSKAR att se film. Han kan se en film flera gånger, och då menar jag inte två, tre gånger utan minst TJUGO gånger.....utan att överdriva !!

Så jag vill passa på och tacka alla som kom förbi och gjorde hans kväll så himlans bra !!

NU ska jag SOVA !!

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Och jag letade och letade men tillslut fann jag artikeln! Ja visst var det Norah.Farfar är en riktig diktare :)

Hoppas energin infinner sig för dig!Här har den precis gjort det,och det var på tiden :)

Ha en trevlig helg!

2008-12-20 | 10:00:59
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback