2008-02-19 | 19:21:58

En dag med oss.

Idag blir det en bildblogg.

Först några bilder från gårdagens prommis med hela familjen. Då träffade vi den söta och busiga russeln Kira !!.

Snääääääälla matte kan jag få busa ??!! PLZ PLZ PLZ !!!!!!!!!!
image89

ÅH look at that ass !! ;0)
image90

image91

image92

Sen skulle Kira gå vidar eoch vi fortsatte med vårt.

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiitta vad jag kan, får jag min godis NU NU NU NU NU ??!!
image93

JIHAAAAAAAAA !!
image94

Om jag gör såhära med svansen ser jag nästan ut som en Howe, eller hur matte :0)
image95

Fick dig !!
image96

Jag kan sitta.....
image97

Ligga.....
image98

Och stå på en sten. Det ni !!
image99

Här letar Diesel efter rumpnissar.....
image100

Tar en liten paus, för att orka leta efter fler.....
image101

Men vänta nu......
image102


Där är de ju !!!!!!

image103

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ??
image104

Efter en mindre lyckad rumpnissejakt, gick han över till att leka herre på täppan.
image105

Så nu säger vi hejdå tills nästa gång !!
image106

Nu ska jag ta mig en tekopp och gå och deppa lite. Ingela ringde igår och hon kommer inte hem på 3 veckor !!
Ja, jag vet, jag fundera oxå på hur jag ska överleva......får väl börja med knark eller ngt som ett substitut. ;0)

Adjöss !!


Kommentarer
Ingela skrev:

Dissenisse är hiskeligt söt! Är ert största fan :)
Men narkki (knark) låter du bli, aja baja!

2008-02-20 | 20:08:22
URL: http://wickedweb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback