2008-02-29 | 10:31:37

For ever.

Igår så dog en arbetskollegas mamma.
Jag kan inte sluta tänka på henne.
Det gör så ont i mig när jag tänker på hur hon ska må nu.
Hon  klev upp som vanligt på morgonen, trodde det skulle bli en dag som alla andra. Skickade barnen till skolan och for på jobbet.
Ett telefonsamtal senare och hennes liv var förändrat för alltid.......

Idag tänker jag lite extra på henne, på mina vänner Viktoria och Erika som alla förlorat en förälder alldeles för tidigt.



Jag kan inte förstå hur man överlever en sådan sak.


Kommentarer
kristine skrev:

Usch så hemskt! Det är min allra största mardröm, det absolut värsta som skulle kunna hända mig.

2008-02-29 | 19:07:33
Viktoria skrev:

Tack vännen!!

2008-02-29 | 22:10:05
URL: http://zacke.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback