2008-02-29 | 22:37:40

Listor.

Dagen före dagen.
Vi har varit och ställt iordning allt för morgondagens utställning.
Jag har sprungit runt överallt idag för att fixa det sista.
Jag är nervös, stressad och på gränsen till galen. Hur ska detta gå ??
Det är knappt jag kommer ihåg mitt eget namn.
Tur att jag har skrivit listor.
Jag älskar listor.
Jag älskar att planera dem.
Jag älskar att skriva dem.
Jag älskar att titta på dem.
Jag älskar att ha dem till hands.
Jag älskar att kryssa i dem när allt ska packas eller dylikt.
Så nu tar jag fram mina listor, för att kolla så jag har allt.
Undrar om jag ska sova med dem under kudden i natt ??!! Om ja nu kan sova.

Sängen är ett måste, en lååååååång dag framför oss i morgon.

Puss o Kjam !!

P.S. Lycka till med tentan gumms. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback