2008-02-24 | 11:01:25

Ufolina !!

Jag blir så arg när jag ser Angelina och Brad ihop. Jag tycker hon är ful och hur kan man skaffa så himla många barn. Säkert lätt för henne när hon har en massa personal som tar hand om dem, men vad är det för familjeliv??!!
Nu såg jag att hon var gravid igen, men hallååååååå ge dig nån gång !! *morr*
Jag tycker Brad var en idiot som bytte ner sig till Angelina-mitt mellannamn är negerläpp- Jolie.
Jennifer är så himla mkt snyggare och tja allt är bättre med henne. (we are close like this.....) Jag trodde verkligen att deras förhållande skulle hålla , men nä Brad var tvungen att vara otrogen med det lilla äcklet !!


Jo jag är oxå facinerad över hur mkt jag bryr mig om denna lilla sak. Men jag blir vekligen ARG !!!!!!!!!!!!!!!!!
Och Brad ser inte ens lycklig ut längre, så det så !!


Nu ska vi åka och trimma lilleman inför nästa helg !!

Puss o hej !!

Kommentarer
Anonym skrev:

oj vilka hårda ord

2008-02-27 | 10:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback