2008-01-04 | 00:46:19

Braiga saker.

Ojojoj vad jag lär mig nya saker om min vovve varje dag. Är bara orolig att jag ska hinna förstöra honom innan jag kommer fram till det braiga.
Inkallningarna funkar lite si och så. Jag har bestämt att vi (!!) ska kalla in honom bara när vi vet att de funkar till hundratio procent. De andra gångerna ska vi helt enkelt gå dit och hämta honom utan att göra ng stor sak av det hela.
Vad tror ni om den teorin ??
Beställt Canis idag, ska bli spännande.

Hm vad mera inte hänt så mkt idag, legat i soffan och sett Top Model season 2 som går på trean. Sorterat lite smink (har blivit en del.) och sen sovit. Degigare idag än igår.

Nu ska jag hoppa i säng med mina två favvis killar.

Puss i ljumsken !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback