2008-01-22 | 22:52:49

Dvärgen Trötter.

Phu !! Att de kunde vara så jobbig att träna en vovve, jadu nu är hela familjen helt slut. Vovven sover i korgen, husse ligger i soffan och jag är snart påväg dit.
Så mkt kvar att lära sig, så nyttigt att vara bland en massa andra hundar. Fick lite tips till utställningen, om vi nu ska dit, jag börjar nästan banga......
Lite nervöst att Therese var där, men hon är så gullig så det gick bra. Hon tyckte Diesel såg jätte fin ut, han hade blivit grov tyckte hon.
Broder D var där, och det är alltid lockande att busa med honom ;=)
Jag är nöjd med kvällen, det var första gången i ett ridhus, med en massa andra hundar åsså krävde matte att han skulle koncentrera sig på henne. Vilken kärring !!

Nä nu ska jag gå och mysa. Helt slut i kroppen.

Puss o kram tavelram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback