2008-01-26 | 11:58:55

Lördagen idag.

Har hunnit vara och göra mitt bidrag till Coopan framtid nu på morgonen. Tog på mig att jobba några timmar för att fylla på lite varor och sånt som inte hanns med igår. Tänkte gå dit redan kl sex, men när väckaren ringde fem, så no way !!
Tiden på Coop gick fort, allt tackvare en Erica med lite sömn i bagaget. Helt rätt nivå för mig. Lovely !!
Nu ska jag ner på scccchtan med Ingela och äta lite lunch. Inte illa man få passa på och träffa henne de chanser som går när hon är hem, uppbokad och populär som hon är !!

Diesel är mindre halt, om ens halt längre (litar inte på mina ögon längre.) oh full i energi, han får dock vila nån dag till. Köpt en klicker förresten.....ska bli spännande.

Nä nu ska jag gå, ser dock framemot vad kvällen kan bidra med !! ;0)

Kram.

Kommentarer
Erica skrev:

Hade skitkul igår :)
Hoppas du oxå hade det! Kul att du kom
kram

2008-01-27 | 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback