2008-01-17 | 14:48:55

Nu, nu och nu !!

Vädret suger.
Det är bara att konstatera.
Så vi har tränat lite här hemma. Men matte har lite dålig motivation just nu (sover dåligt osv.)
Idag fattade han dock musmattan tillslut !! var nog bara så att jag var klarare med vad ja ville att han skulle göra, och gav berömmet direkt när han gjorde rätt.
Lite utställningsträning hann vi med oxå innan vi gav upp. Matte har förresten anmält sig att vara med och hjälpa till att annorda utställningen som är i Pite nu i mars. Då får man en chans att lära sig lite mera och se hur det går till i kulisserna.

Har hunnit med att städa lite bland alla tidningar och sånt, men jag lyckas alltid att få det att se mera stökigt ut innan jag är klar. Men nu har det rensats en hel del.
Ska kissa hunden igen och sen är det jobbet som gäller.
Imorgon ryktas det om tacos på Oslagbar !! ;0)

Maria och jag har kommit överrens om att vi vill ha en instruktör (eller nån som kan iallafall) typ NUUUUUUUUUUUU !!
Nån som är sugen ??

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback