2008-01-08 | 23:25:32

Prommis, väska, pusselmaster.

Långt mellan inläggen nu. Så mkt att göra och ganska trött i kroppen just nu. Jobbat hela helgen och igår. Varit lediga idag (både jag och Robban.)
Så vi har hunnit med att åka till ÖB för att köpa leversnittar som Disse älskar, gå en skogsprommis med båda klättrningar i träd och sittande på stenar. Självklart ingick lätta inkallningar oxå, han var hur duktig som helst. Hälsade på mommo o moffa på jobbet och han blev en stor succe´ bland både unga och gamla.
Sovit en liten middag för att sen åka ut till Munkis, jag lade pussel. Har ni hört ??!! Jag som hatar att lägga pussel satt i nån timma och hjälpte mamma lägga klart sitt. Mysigt med lite sällskap, en kopp the´ och en galen hund.
Sist men itne minst har jag investerat i en väska, letat en ny länge och denna får duga till jag hittar "den rätta". Ska försöka sätta in en bild och visa er......vänta......

Tata !!
Jessica Simpson Exclusive to Asos Hobo Zip Bag
ASOS.

Det funkade ju.....nu ska vi hoppa i säng.
Puss och hej.......plugga på nu Maria inte läsa en massa bloggar och sånt. ;0)

Kommentarer
Maria skrev:

Jag är klar ;)!!!

2008-01-09 | 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback