2008-07-04 | 23:06:37

4 juli, Grattis älskade far.

En fin dag idag.
Min älskade pappa, världens bästa pappa fyller år idag. Så vi har varit på Thai Graden och sen åkte vi och köpte glass. Nyss hemkomna från Munkis där vi suttit och läst vid en brasa. Mys ala MAX !!
Vi har även hunnit med en vänd apå stan. fika på Krokodil. Sen åkte vi ut till Berkön där jag låg på bryggan och läste, medans Disse och husse badade. Disse var så himla lycklig när husse var med honom i vattnet. Så fort Robban gick upp satte han sig i vattnet och väntade på honom. Han hoppade oxå tre gånger från bryggan minsann. Så glad och lycklig var han.
Sen följde vi med Maria och Jonas på husvisning. Var väl inte vad de hade tänkt sig, men de var kul att hinna träffa dem en sväng iallafall. Sen hem läsa en stund på balkongen och sen middag.
Kändes nästa som om vi hade fått semester.....men bara en vecka till så.......;0)

Igår satt vi ute på balkongen till säkert halv två, läste, drack thé (jag iallafall.) och mös till tända ljus. Underbart.
Det orkar vi nog inte med ikväll, jag är riktigt slut och vi har mkt att göra i morgon. Sen kl. åtta så tar vi bussen ner till Stockholm, för jajemänsan JAG FÅR ÅKA TILL WDS !! Åh vad jag ska shoppa hundsaker (sparat länge.) och njuta av alla fina golden och andra små vovvar.

Sov gott alla glada.....för det tänker då jag minsann göra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback