2008-07-25 | 11:08:29

ARG !!!!!!!!!!!!!!!

Just nu är jag lagom sur på mig själv. Theres ringde igår och frågade om jag ville komma till stallet nu på morgonen. Självklart ville jag ju det, lukta på hästar är väl en av de bästa sakerna man kan göra här i livet.
Så sagt och gjort, jag ställde klockan på nio så jag skulle hinna dit innan naglarna och så. Klockan ringer, jag vaknar och tänker "men varför har jag ställt klockan, jag har ju semester ??" STÄNGER AV klockan och somnar om. Vaknar nu lagom till elva......F*TTA !! JAG är ett första klassens klant arsle.....förlåt Theres hoppas du inte är alltför arg på en galen blondin. :0)
*suck* nu måste jag kasta i mig frukosten så jag hinner fixa naglarna iallafall.

Ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback