2008-07-10 | 12:22:22

Att bli vuxen.

Jag sov alldeles för länge idag. Men det är som om jag inte får ordentligt med sömn på natten. Länge sedan jag vaknade utvilad och kände mig pigg. Anat är det om jag lägger mig för att ta en tupplur, då sover jag en helt underbar sömn och vaknar med energi. Hur kan detta komma sig egentligen ??!!

Dåligt väder idag oxå, men de känns ganska så skönt. Då kan jag med gott samvete vara inne och läsa nyaste Hundsport som just kommit. Träna ställandet lite mera, vi kanske ändå går ut och kör några markeringar. The´the´ och åter the´ska jag minsann dricka idag.

Jag vet inte vilken av skolorna jag ska välja, om jag ens kommer in på någon......åh denna ständiga ångest !! Jag skulle ha gjort klart allt detta för länge sedan istället för att slösa min ungdom på Coopan. Men vad ger det att vara efterklok ??

Nu ska jag inta dagens outfit och sen börja dagen.

Ajdö !!

Kommentarer
Kristine skrev:

Tack :)



Ja, det blev den med vitt guld. Själva ringen är titan, men med 2 ränder i vitt guld.

2008-07-10 | 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback