2008-07-19 | 11:58:51

Blött ute, blött inne....hm blött i sinne ??!!

Ich habe meine shoulders geburnt *asg*
Japp röd som en kräfta är man minsann oppa axlarna, men he gör inte så ont ännu iallafall.
Nyvaken, de kanske inte riktigt var tanken, vaknade där vid åtta och tänkte "bara en liten stund till" och en liten stund blev fyra timmar till. NÅja om man tillar ut på vädret så är det då ingen förlust.
Idag ska vi som sagt vara hundvakt, sen är det middag hos svärpäronen för oss och mina päron. Hade tänkt försöka klämma in ett lydnadspass idag också, för jag känner att den har blivit lite lidande nu för alla viltspår och all jakträning. Men men de kan nog vara bra med en liten vilodag för alla......tanken var att lägga ett spår åsså, men jag her mig inte ut i hejna regnet.

Nu ska jag vara så internationell att jag ska äta Brunch och sen kanske mysa med en bok.

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback