2008-07-29 | 22:41:20

Mödrarna våra.

Idag blev det luleä med våra mödrar. Vi hade först bara tänkt åka om det avr dålig väder, men alla var så peppade så vi åkte iväg ändå.
En mkt trevlig dag med lite shopping och god mat blev det, och jag känner mig riktigt trött just nu.
Hittade dock de sötaste Paul Smith skorna, som jag blev såååå kär i, och de var tom på halv priset !!!!!!!!! Och i en enda storlek kvar, nämligen 35....det vara ju bara att köpa dem, ngt annat gick ju inte. Att de är sköna som bomull gör ju inte saken sämre.
Hoppas de blir riktigt varmt nu så ja kan bära dem till någon söt kjol eller klänning !!!!!!



Mamma och pappa har ju varit iväg till bla Åland en sväng. Ooh både jag och Robban fick fina presenter. Här kommer mina.....först en ursöt väska som är precis vad jag letat efter !!

Sedan har vi en liten kossa, som jag tydligen skulle anv. nästa gång ja skulle vattna åt dem....NOT !!

Och sist men inte minst.....THE` som jag minsann ska gå och ta mig en kopp av nu, lägga mig i soffan och se SUTUCD.


Tusen tack underbara föräldrar !! Och papap tack för hundvakten idag. Disse fick minsann åsså en present, men den är så slemmig nu så vi tar ett kort på den senare.
Ha en trevlig kväll alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback