2008-07-31 | 22:44:08

Snusk.

Trött, skitig och sliten.
Sovit över i munkis från igår. mysigt att ligga på loftet och se solen stiga upp.
Ikväll gick vi ett spår med Disse, la tom en vinkel med bloduppehåll som han klarade utan att blinka. När vi sedan drog över en väg och satte fast klöven i ett träd precis brevid blev det lite svårare och han bakspårade en del. Men tillsist så fixade han det och vi kunde åka hem nöjda, men blöta.

Nu ska jag fräscha till mig och sen lägga mig framför soffan och se American Idol.

Adjö !!

Kommentarer
Jennie skrev:

Tack så mycket :-)

Vi är så stolta och glada!

Hoppas allt är bra med er!

Kram!

2008-08-01 | 09:56:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Linnea skrev:

Hej!! Jag tror den största anledningen till att jag tvekar, är att jag själv inte vet vad jag vill. Ibland känns det som jag gjorde ett lite förhastat gymnasieval, ibland som att det är helt rätt. Men jag ska ge hundlinjen och Grans en chans, och därefter besluta mig om jag fortsätter eller inte.

/Kramar från Linnea och Milton!

2008-08-01 | 13:19:47
URL: http://linneaberggren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback