2008-07-16 | 13:14:40

Tredje.

Solen skiner för fullt, tänk om man bara hade orken att ligga och pressa. Jag blir rastlös som få och orkar inte mer än ett par minuter.
Ska åka ut och lägga oss på gräsmattan kanske jag råkar somna där, och på så sätt får lite färg. ;0)
Vi har kommit på en ny lek till Disse, matte råkar tappa en eller två dummysar och sen sitter vi alla tre på balkongen, harn brukar göra någon lov då och då in för att kolla läget, har han då med sig en dummy ut så är det jackpott !! Han kom egentligen på den leken själv, då han helt otippat kom bärandes på en dummy......glädjetjut !!

Har förövrigt svarat ja till två utbildningar så då får vi väl se vad som är menat för mig.....*suck* Är det bara jag som tycker att det är jobbigt att bli stor ??!!

Äsch nu ska jag ut i solen och njuta av sommarn, om ett halvår är vi inne på 2009 redan coh snön ligger förhoppningsvis tung och vit.

Ajdö !!

Kommentarer
Madde skrev:

Kikar in och säger Hallo....



Kram Mamma Angelwing

2008-07-16 | 13:53:36
URL: http://angelwing.blogg.se/
Ingela skrev:

2009... ljuvliga tanke!

2008-07-16 | 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback