2008-06-19 | 09:44:30

Baksmälla ??

Vaknade upp, mer utvilad än på länge.
Satte mig med en thekopp och läste tidningen, samt kollade runt på internet.
Jag kan fortfarande inte fatta det, känn så overkligt. Väntar bara på att de ska ringa upp och säga att de hade gjort fel, det är inte hans plåtar de läst av.
Familjen firade igår.

Nu bär det av till Coop, och alla galna människor. Hur kan man handla så mkt till en enda dag ??!! Nåja sen är jag då ledig i morgon, men jobbar tyvärr i helgen. Jasi jasi vad man längtar till semestern.

Synes !!

Och till Theres, jo snart kan vi träffas och träna när du nu tagit ditt förnuft till fånga och flyttat närmare civilisationen. ;0) Jag kan ju tom gå, eller cykla till dig......för min är AD/HD (ED) FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!

Puss.

Kommentarer
Greger & Gertrud Gregorius skrev:

Är Din Blogg med på den ultimata Blogglistan -- GREGORIUS BLOGGTOPP?!

Om inte, så anmäl Dig NU!!!

Kom och kika...

/GG

2008-06-19 | 09:59:12
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback