2008-06-18 | 13:23:53

jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAuaaaaaaaaaaaaaa !!

Jag kan inte fatta det.
Han är friröntgad !!

HD: A
ED: ua.
Ögon: ua.

Ofattbart !!
Jag är fortfarande chockad. Sitter här och skakar och känner mig helt tom.
Lycklig men tom.
Jag grät som en tok när jag fick veta beskedet.
Jag kunde inte fatta att det var sant, kan fortfarande inte fatta det.

Nu har han fått en massa goda ben och ligger på balkongen och mumsar.
Helt otroligt, helt sjukt !!

Dock överskuggas glädjen av att Dexter fick måttliga pålagringar. Han har oxå A-höfter. Jag känner med Maria, och jag önskar så att vi hade kunnat dela denna glädjen fullt ut. För jag vet att hon är glad för min skull, men att hon samtidigt är ledsen.

Sedan glömnde jag bort något viktigt i måndags. OCh skuldkänslorna suger i mig.
Förlåt, förlåt, förlåt min vän det var verkligen inte meningen.
Kan du någosin förlåta mig ??


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
uuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaa.
uuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Kommentarer
Ingela skrev:

Det ligger ett mail och väntar på dig.

2008-06-18 | 13:28:08
Anonym skrev:

Grattis!!!

2008-06-18 | 17:54:27
Theres skrev:

Stort grattis! Jag visste väl att Dissen var en toppen jycke. Om inte så länge kan vi kanske träna tillsammans. Nu tränas odågan Cato mest utan störningar.

KRAM

2008-06-19 | 09:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback