2008-06-16 | 21:32:55

Kurs, kurs mera kurs KURS !!

Åh vad roligt det är med kurs. Man har en sån enorm inspiration när man kommer därifrån. Synd att de bara är två gånger kvar, för jag vill lära mig mera, mera, mera, mera MERA !!
Skulle vara så himla roligt om vi kunde ha en egen lite träningsgrupp med Milton, Mimmi och Liva. (Dexter nämner ja inte ens eftersom han är självklar.) Sen skulle ja gärna ha en Cilla hemma i lådan oxå.
Disse o ja tog de lugnt idag. Tränade mest sitt stanna kvar, när grannhunden blev inkallad. Och en massa pass.träning. Så nyttigt, men ack så jobbigt !!

Jag vet, ja borde baka. Men jag har satt på ugnen så nu måste ja ju lixom, fast då var de ju CSI NY på femma just nu. Hm....sen vare ju fotboll åsså.....jag har förberett med en STOR kanna the´ så ja ska orka, Robban slutar inte förrän elva så då borde ja ju ha hunnit med nåt iallafall. Det är inte så att jag inte vill, ja tycker de ska bli kul att få göra de söta muffisarna och så, nästan lite spännande men ja har lixom ingen ork tll nåt.

Nåja ork till CSI NY har ja minsann !!

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback