2008-06-23 | 22:03:12

Lite rottis.

Det blev en cykeltur med hela familjen. Det regnade men jag tyckte de var ganska så mysigt, plus att de var ju super för hunden. Vi cyklade till moster Vivi som fyllde år, cyklade inte hela vägen utan varvade med att gå. Hem blev vi dock skjutsade av moffa.
Vi fick även träffa dagens sötaste, en lite rottisvalp. Han tyckte nog Disse var stor, blöt och lite konstig. ;0) Men han var hur söt och väldigt lugn. Jag är lite avis på Camilla nu måste jag erkänna.

Maria ringde just, IKEA PÅ LÖRDAG !! Lovlely......undrar om ja ska panta mina flaskor innan oxå. :0)
Nu ska jag försöka hoppa i säng. Upp tidigit i morgon, plus att vi har allmänlydnad på kvällen.

Puss och sov gott !!

Kommentarer
Ingela skrev:

FRANZ KOMMER HEM IDAG!!!

Jag får hämta honom kl 2.

2008-06-24 | 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback