2008-06-16 | 11:44:31

Muffins.

Törs man säga att han är bättre idag, eller slutar dagen med att han är halt på två ben ??
Dock blir det ingen kurs för oss ikväll, synd när de är så få gånger. Men jag har beslutat mig för att åka dit och titta på iallafall.

Innan dess ska jag försöka baka lite, nån fyller ju tydligen år på fredag. Muffins, tigerkaka tja det är väl det jag får börja med iallafall.
Vi ska åka en sväng till Backen för att se om ja hittar nå fräsiga muffinsformar och smita in på djuraffären.
Ska försöka plocka och städa lite idag oxå, men jag får se hur långt energin räcker. Den har lyst med sin frånvaro det senaste halvåret.

Nåja ha en bra dag alla !!

Kommentarer
Dress Like a Princess skrev:

Mums med muffins

2008-06-16 | 11:48:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback