2008-06-27 | 23:51:21

Se de positiva !!

Jobbat klart för i helgen. Skönt för jag hade riktigt riktigt ont i nacken idag. Men jag fick mig några goda skratt iallafall. :0)

Disseman har klarat av en hel apportering i våran kulvert, nemas problemas, han satt tom och höll fast medans jag petade på dummyn. Jag vart sugen att prova ute, så nyss var vi ner och körde på innergården. Han var supersnabb ut, men jag var tvungen att påminna honom varje gång att han skulle till mig med den. Sen tuggade han lite på den....hm inte bra. Fast han tog den snett varje gång så de kanske var att den låg illa i munnen. Nåja nu ska jag fokusera på att han faktiskt kom in och höll den hela vägen.......:0) Det går framåt och är så roligt att känna att vi kommer någon vart.

NU ska jag tagga ner, var på stan och kollade in, de har ju öppet till 24 idag. Hittade två klänningar, en på rea och en på ett billigt ord. pris. IKEA och Happis Djurmagasin i morgon......SKOJSIGT VÄRRE !!

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback