2008-06-17 | 12:20:51

Tog mig i kragen.

Minsann bakade jag inte allt ja skulle igår. Och hm tja det ser ätbart ut, jag provade inte själv, och Robban han äter ju det mesta. ;0)
Nu börjar veckan, bläääää midsommarveckan, då alla ska handla skiten ur sig. Jag fattar det inte. Men men förhoppningsvis går det relativt fort iallafall.
Disse och jag har varit ut på en kortare prommis. Han är bättre idag, peppar, peppar, men markerar lite i traven så jag vill ta de lite lugnt med honom. Fortf. rejält hård i magen.
Själv har jag en ständig knut i magen, som bara knyter sig hårdare.

Nä nu är de väl bara borsta gaddarna och gå till Coop.
Fick förresten pengar från försäkringskassan idag. Välkommet. Lite ska sparas, lite ska ges till Robban och lite ska användas till IKEA som kanske blir av nästa helg. Och massor kommer att gå till hundsaker.

Ajdö för nu.
Vem vet om det är adjö för alltid ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback