2008-03-27 | 12:23:44

Facebook.

Jag sprang just in på min Facbook. Är inte in där så ofta måste jag erkänna.
Men jag hamnade på min presentation, har inte läst den sen jag skrev den......typ länge sedan.
Speciellt en rad som jag fastnade på.


Jag är jag varken mer eller mindre. Blir lätt rastlös. Tar alltid ut det värsta i förskott. Älskar att dansa med mina vänner och glömma alla världens problem. Har haft åldersnoja sen jag fyllde 20. Äger en MASSA smink. Äter inte djur. Har en vovve.Saknar min bästa vän. Är dålig på att höra av mig. Har telefonskräck. Letar menningen med livet.

Du vet vem du är.
Jag ville bara du skulle veta hur efterlängtad du varit, hur mkt du har fattas mig i mitt liv.

Kram.

Kommentarer
Ingela skrev:

TACK! Gullgumman!

2008-03-27 | 21:44:34
URL: http://wickedweb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback