2008-05-03 | 23:42:49

Barnvakt.

Nu har jag kommit hem från mina barnvakter. Måste säga att de har gjort ett mkt bra jobb, har knappt tänkt på utställningen, förrän nu....
Har hunnit med att besöka familjen Li med alla dess underbara barn.
Hålla lilla Sofie, tror minsann de är första gången som jag gjort de. Hon har ju alltid sett så bräcklig ut, inte för att hon är någon biff nu heller men. :0)
Vi grillade (hm ok Jonas) urgoda veghammisar.
Sen var jag och Maria ute med Disse och Dex på en mysig, och väldigt nyttig promenad.
Hunden är faktiskt gode så ren och vi har bara några småsaker att fixa med.

Tack alla underbara för kvällen, ni räddade mig från mina egna tankar !!

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback