2008-05-19 | 19:48:20

Sommarens första dopp !!

Diesel har tagit årets första bad. Och det var helt frivilligt !!
Vi var ut på Gläntan en sväng, solen sken, lite kallt om nosen för matte men annars avr de mysigt värre.
Disse han badade (gick ut riktigt långt och gick runt.) jagade måsar, sprang i sanden och snusade runt. Jag lev varm i kroppen av att se honom så lycklig !!
Eftersom jag bara kom på det så där, så hade jag ingen kamera med mig. Men tog några bilde roch filmade lite så om ni har tur kanske jag klarar av att lägga upp dem här.
Men nu ska jag först äta middag, helt ekologisk....eller nästan qournen är ju inte eko, men den är ju veg. så ;0)

Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback