2008-05-22 | 11:29:22

Torsdagens bestyr.

Jag som hade tänkt ha en slöar dag, har helt plötsligt en massa saker jag måste göra.

' Skicka in komp. till högskolan.
' Köpa farmors morsdags present.
' Bara måste ila till HM och kolla om de har den dära ursöta klänningne ja nyss såg på en blogg.
' Träffa Thomas chefen för att få lite uppgifter.
'  Städa.
* Gå ut med hunden.
* Träna apportering.

Känns som de var en hel hög till med saker, men jaja jag kanske kommer ihåg dem under dagen.
Idag fick vi förresten PM:et till Sjulnäs utställningen. Bara 34 goldens anmälda, de tyckte jag var lite. Men jag antar att de flesta satsar på WDS senare i sommar.

Robban skjutsade sin far till flyget idag, han ska ner och hälsa på Lotta. Så i helgen är vi fisk och marsvins skötare. :0)
Ajaj nu måste jag klä på mig och börja beta av dagen, så jag kanske hinner slappa med en bok i solen lite oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback