2008-05-19 | 13:13:29

Utkast: Kom på ...

Kom på att jag orkar visst sätta in lite bilder. ;0)
Energin kan beror på att nu känns de äntligen som om de kommer bli en riktigt hundvår/sommar. Viltspåren har väl ingen missat att vi har börjat med ??!! Sen så är vi anmälda till en allmänlydnad som förhoppningsvis ska börja snart. Sen fick jag ett mejl idag om en tvådagars apporteringskurs. Och de tog mer än gärna emot totala nybisar !! Perfa.
Utställning om två veckor, sen är vi anmälda till Vännäs den 15 juni oxå, men vi får se.
Känns så himla kul, för jag vill verkligen leva i en värld fylld med hundaktiviteter och jag har börjat ta några små steg ditåt.
Sen i sommar kommer ju lilla J och då ska vi bara må gott o ha kul.
Nu kommer lite bilder från kursen förra veckan.

Maria inspekterar så jag tar en bra kork ;0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback