2008-11-27 | 21:13:18

Bergåsa.

Det blev lite ändrade planer för mig. Men desto bättre !!
Åkte ut till Rosvik och jag o Maria gick en prommis med dogsen. Jag älskar verkligen att vara i skogen.
Vi gick lite långsamt (för M inte för mig.) för M är lite krasslig. Det var en härlig prommis där hundarna fick det de behövde. Nöjd med Diesel, han kom på första rop-visslande varje gång.  Idag gick det även betydligt bättre med Dex och Eskil.....så länge Eskil inte är nära mig, för tydligen så behöver jag vaktas från hemska Dex förstår ni !! :0)
Sen blev det T och lite mys på Bergåsa. Som jag nämnt förr, vissa åker på SPA jag åker hit .

Till middag lagade ja lasagne, så nu är R mätt och belåten.
Ska bara göra lite småsaker, sen ska jag minsann beställa T .......lovlely !!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback