2008-11-11 | 12:45:36

Förökning.

Som vanligt så är jag seg efter en morgon på Coopan. Allt flöt dock bra och "sago"-stunden vi hade i slutet var väl trevlig på sitt sätt.....hm ;0)
Nu ska jag nog se lite serier och sen kanske vila lite. Inte så mkt spännande att läsa egentligen.
Förutom att Robban och jag (och Disse fick vara med på ett hörn.) har beslutat oss för att försöka utöka våran familj lite. Spännande ska det bli och ni kommer få veta hur det går, kanske inte i detalj men ändå !!

Sköt om er alla söta.

Kommentarer
Kristine skrev:

Aaaa, ska det bli en bebis?!

2008-11-12 | 08:40:58
Maria skrev:

Jag har utmanat dig!

Puss och kram gullebarn!

2008-11-12 | 15:31:01
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback