2008-11-10 | 14:48:38

Hyfsat duktig.

Känner mig sådära hyfsat duktig. Jag slutade halv ett och ha hunnit med att kolla in lite julklappar, sätta igång en tvättmaskin, gå en långprommis med Disseman, ta reda på den först maskinen och sätta igång en ny. Nu tar ja mig lite  vila för snart är de två andra maskinerna klara och då ska ja ner och köra en sista. Sen hade ja tänkt träna lite med kaninapporten, även om den inte verkar vara några problem. Kanske även med träapporten, dammsuga, skura och om ja hinner ska ja se ett Greys.
Ikväll är det hundträning på Grans, så hunden han kommer då att få sitt.
Nä nu ska jag läsa lite bloggar innan ja ska ner till stugan igen.

På återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback