2008-11-16 | 22:19:56

Jenny-tid.

Så var arbetsdagen slut även för denna gången. Var på kollo idag, och det känns lite som att vara på kollo.....jag har inte så stor koll tyvärr på vad ja ska göra. Som tur var så jobbade Åsa Kråsa (eller hur det nu var.) och hon guidade mig genom hela dagen. Det är vi mkt tacksamma för !!
Har nyss varit ute med el doggos, lite smått halvgalna som vanligt. Men det känns som om Disse fattat lite av det hära med att gå bakom mig, och Eskil har fattat han man kan faktiskt inte kjamas hela tiden, även om man vill.....för Jenny får så svårt att gå framåt då. ;0)
De har även fått mat och varsitt grisöra så ja kan med gott samvete sitta här en stund.

Har precis gjort lite T, grönt denna gången hade tänkt försöka vara lite duktig. Jag använder min helt underbara Nalle Puh och Tigger mugg/Thekanna som jag fick av Tommy, Elin och Ramus när jag fyllde år. Jag fullkomligt älskar den !! Mer perfekt sak åt mig får man leta efter. Men jag är väldigt rädd om de och tar bara fram den när jag känner att det är lite speciellt.
Och ikväll hade jag tänkt ta lite Jenny-tid och då passar den perfekt !!

Nu ska jag läsa runt på lite bloggar, dricka mitt T och bara andas en stund.

Trevlig kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback