2008-11-28 | 13:34:08

Kuliga damer !!

Phu det är alltid lika jobbigt att stiga upp på morgonen. Började sex idag. Men vi var ett superteam så det var himla roligt att jobba. (för mig iallafall.) Humorn var låg-som vanligt, och det avr högt till tak-som vanligt !! Jag hade nöjet att få jobba med Ica-i-rutan (Erica.) Dalla Dali Di La (Dallan super chefen.) och Carina. Fast henne mobbade vi tydligne mest hela tiden, ända fram till hon fick sin skada då var vi snälla.
Tack flickor för en superdag !!

Sen kom ja hem och tänkte att ja tar ut hundarna en snabbis så ja kan sova sen med gott samvete. Fast sen när vi gått kissrundan så ville ja lixom gå en stund till, så vi tog lite miljöträning genom staden. Diesel har verkligen blivit bra på att "gå sida" även om han ibland glömmer bort sig. När vi kom hem var de så söta att jag släppte dem på innergården som är full med snö. Åh vad roligt de hade. Det hoppasdes, det grävdes och det rullades. Eskil han had emest hunudet helt under snön och lekte typ grvälig eller ngt. Diesel grävde som vanligt. Eskil får man peppa lite, han håller sig gärna runt mig. De var så söta och såg så glada ut att de värmde i mattehjärtat.
Nu ligger två blöta och trötta hundar och sover i hallen.
Jag borde åsså sova lite, men tror de blir en kopp T och lite Greys först.
Idag tror ja det blir en kopp Djurgårdsblanding, även det från NK.

På återseende !!

Kommentarer
jennie w skrev:

Låter som en kul dag, jag själv är ju hemma med sjukt barn och duracell kaninen Olle.



Ha det bra Kramar

2008-11-28 | 14:08:31
Erica skrev:

Men carina får tåla lite, hon e rätt vass själv :P

Ha ha

2008-11-29 | 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback