2008-11-24 | 21:10:39

Kurs OH YES !!

Jaaaaaaaaaaaaaaa vi kom med på kursen, återbud (hm ja tror egentligen bara att det var ett men men.) gjorde att vi kunde åsså vara med !!
Hoppas på inspiration, men jag är nästan helt säker på att Kati kommer att ge oss det så.

Körde lite med Eskil innan, en grymt rolig hund att arbeta med, men vi måste hitta knapparna på varandra.
Disse han var faktiskt riktigt på idag, på slutet var han lite trött i lill hjärnan men jag är nöjd. Vi körde någre app. innan alla kom och han skötte sig bra (lite bus.) och mkt pigghet.

Nu ska jag hoppa i badet för att värma min frusna kropp......sen ska jag nog beställa lite T....hehe. Sofia du kan ju skicka mig en lista så fixar jag en order !!

*glader*

Kommentarer
Theres skrev:

Om du kan ligga ute till den 15:e så vill jag gärna ha en glöggT och en lusseT

Kram

2008-11-25 | 12:46:28
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback