2008-11-05 | 21:04:33

Kursande sliter.

Två dagar av kursande. Det är riktigt jobbigt faktiskt. Man ska inte bara sitta stilla på sin rumpa hela dagarna, man ska anteckna, lyssna och samtidigt förstå sakerna. Kan ni tänka er hur jobbigt det är för en blondin som jag ??!!
Men samtidigt är det mkt intressant, denna kursen handlar om lönen.
Igår när jag kom hem så åkte jag direkt till mor och far för att äta tofflor. Pappa var snäll och tog ut hunden på en lång lång promenad. Väl hemma så somnade jag nästan innan jag hade hunnit komma innanför dörren.
Ikväll har jag mest myst på, tänt ljus i hela läggan. Sitter med min Gilmore-mugg full med T, ser lite serier. Ska snart hoppa i säng då jag knappt kan hålla min ögon öppna.

Fick hem två julklappar idag, dock har det blivit fel och jag hoppas att de ska ordna upp sig. Har även hittat en tänkbar klapp till. Ganska kul att surfa runt och leta, fundera på om de kommer passa personen i fråga. Allra bäst tycker jag om att få se folks miner när man köpt dem ngt som de verkligen vill ha. Det är det bästa !!
På tal om julklappar, nu ska jag surfa vidare och se om jag kan ro ytterligare en i hand.

Åhå nu kom mejlet angående det som blivit fel.....ska bli intressant att se vad som står !!
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback