2008-11-15 | 11:30:21

Smutsigt dansande.

Nu är det helg. Ledig idag är jag minsann. I morgon ska jag jobba tillbaka åt Bella The Man.
men jag är inte det minsta stressad över att bara vara ledig idag, snarare tvärtom. Jag har ett lugn, som jag inte kännt på evigheter.
Nyduschad, insmord med lite blodig apelsin och vanilj. Bara en sådan sak, lite vardagslyx. Jag luktar mumma och är ganska så utvilad. Även om ja hade mardrömmar om matte A.
Igår var Plinga och Hans Majestät här. Mkt trevlig, jag o Plinga återupplivande gamla galna sjungande minnen. :0)
Sedan fick Disse och Hugin busa runt ordentligt här inne på innergården. Eskil tycker ju inte så mkt om att leka så han satt och tittade på. Vi analyserade lite deras sätt att leka utifrån var Memea hade sagt och det var så himla kul att se dem. För det är verkligen kompisar !!

Idag ska vi på stan en sväng. Ska fika med Kusin, Elin och Rattmuffen. Äntligen har vi lyckats få ihop det.
Sen ska vi strosa runt och leta lite julklappar, ev handla en och annan. Jag hade tänkt mig en kväll med tända ljus, lite paketinslagning, ev lite smutsigt dansande. En kväll i lugnets och inspirationens tecken. Men man vet ju aldrig vad som händer.

Nu ska jag gå och fixa håret, kladda dit ett ansikte och pussa på vovvarna lite.
Ha en skön lördag alla !!

Kommentarer
He he skrev:

Nobody puts Baby in a corner...

2008-11-15 | 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback