2008-10-01 | 14:04:09

Björn-samtal.

Ett timme till jobb, har laddat upp med Alvedon för att orka....jag vet ja gnäller. Men ja tycker inte om att vara sjuk, jag är det så sällan också att jag hinner glömma mellan gångerna hur frusterande det är.
Var nyss ute med Disse, den stackarn hade pga av ett missförstånd inte fått sin frukost ännu !! Matte skämndes, men han verkar då inte ha tagit skada.
Jag har hunnit prata med MAria två gånger, ett jag-är-rädd-för-björnen samtal och ett varför-finns-de-inte-några-bra-vinterjackor-till-tjejer samtal. Haha alltid lika trevlig gumman !!
Hon var förresten förbi igår en snabbis, men två par jeans som ja ska sälja på Tradera hade jag tänkt. Vi hade lite svårt att slita oss från pratandet, slutade med att ja stod på balkongen och hon halvvägs ut genom dörren, där blev vi stående ett tag. ;0)

1 oktober idag. Snart TRE år sedan jag var i USA. Snart TRE år sedan jag träffade Robban på Coopan och han sa att han var singel.
Vart flyger tiden egentligen ??

Nä känner att ja har lite idetorka för bloggen just nu.....så det blir inte så mkt mera !!
Adjö !!

Kommentarer
Camilla & DeNiro skrev:

Tja! Vad är det för utställning som du anmält Disse till? Är det retriverklubben eller nåt sånt, så bara retriverhundar ställs? Eller är andra raser välkomna också? Är det en inoff?

2008-10-01 | 20:34:57
URL: http://www.nogg.se/camillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback