2008-10-23 | 12:19:03

Citronsåpa.

För någon dag sedan så skurade våran lilla lagertomte Niklas med Såpa, cintrondoft.
Jag blev helt galen i den doften och avr tvungen att köpa hem en flaska. Så nu skurar jag som en tok, med min nya såpa och min nya fina skurhink.....ROSA är den. ;0) Köpt i frömån för Rosa Bandet, vilket känns bra. Den är inte bara snygg, den ger ngt oxå.
HAr precis dammsugit och skurat till Disses stora förtvivlan. Nu luktar hela läggan helt underbart !!
Hoppas ja hinner skura en gång till innan helgen, eller kanske två ;0)
Nu ska jag ut med lilleman på en härlig höstprommis.Kanske ska höra om Plingan är hos Hasseboy, hon kanske vill hänga på.

Tänk att en helg i skogen, några visa vänner och samtal kan göra att livet känns ljusare !!



Mina två nyaste bästisar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback