2008-10-02 | 11:14:15

Fyndbilder.

Här kommer lite halvkassa bilder på mina fynd. Orkar inte fixa bättre bilder.Men de är bäst jag sätter in några ändå inna jag får Maria på mig. ;0)


Det söta fatet med torkade höstlöv som jag oxå fyndade.

En av de tre lyktorna. De lyser helt underbart varmt !!

Sen var de ju två saker till, men en vill ja vänta tills den är uppsatt och den andra orkar ja inte fota  just nu. Ljuset i vardagsrummet är super mysko och bilderna blir skit dåliga.
Kom ju dock på att fatet kan ja ju använda som ljusfat tills det blir kalas, vilket inte är så ofta. Har oxå lite andra ideer för läggan, ska skriva upp dem och sen lägga mig för att sova innan ja ska hämta Robbis.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback