2008-10-31 | 19:00:20

Hurrvas.

Det har varit mk nu.
Igår trimmade jag och Maria Disseman, tyvärr lämnade hon saxarna här och ja kan inte sluta pilla.....du hade rätt !!
Jobbade extra idag, började sex. Inte så kul när man fått en timmas sömn pga av nacken. Men det funkade och vi hade gjode så skojsigt. Dock fick ja veta saker som jag inte ville veta.....jag ska aldrig åka till Thailand eller typ Egypten....hurrvas !!

Ikväll ska vi göra allt klart för morgondagen, sen ska vi äta smackos och se Idol, behöver nog i säng ganska så tidigt för att ja ska orka med. Är inte så laddad faktiskt men men vi får åka dit och visa upp oss lite. Pling och Hugin ska med, han ska få se hur det är i den stora världen. ;0)

Nu är jag lite rastlös, väntar på att Robban ska komma hem. Hm what to do......
Ha en bra helg allihopa iallafall !!

Kram.


Kommentarer
Jennie W skrev:

Jätte mycket lycka till i morgon det kommer att gå skitabra, han kommer att bli champion eller vad det nu heter i hundvärlden.

Kramar (ge vovven några extra från mig så går det nog bra)

2008-10-31 | 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback